Dagadt Harcos

Hatodik hét

2015. május 30. 11:07 - perp

Nagyon sűrű héten vagyok túl, így edzésre kevesebb jutott mint eddig. Persze eszem ágában sincs panaszkodni, olyan dolgokat kell intéznem, amikre régóta vágytam már. A jövő hétre pedig nagy terveim vannak!:)

A múltheti bejegyzés után vasárnap még volt egy kis időm, így felcsaptam a "Fegyencedzés" könyvet ismét. 

Fekvőtámasz előredőlve: 4x20 Haladunk, haladunk. Persze azért ez baromi sok, így nem tudom azt mondani, hogy zökkenőmentesen ment. Úgy a 10.-15. tájékán pár másodpercre minden sorozatnál meg kellett állnom. Azért így is kikészítette a karjaimat.

Guggolás támasszal: 3x30 A múltheti 4x15 adaghoz képest meglepően fárasztóbb volt. Itt már azért a térdemet is éreztem, és olyan izomlázat csinált, hogy még szerdán hümmögtem a combjaimra nézve. Meg tudtam csinálni, de úgy éreztem, hogy van még ebben potenciál, szóval a következő alkalommal úgy gondoltam innen folytatom.

Térdemelés fekve: 4x20 Itt úgy éreztem, hogy még menne egy a sorozat. Viszont sürgetett az idő, sógorjelöltem vonata vészesen közeledett Bécs felől és én igértem neki egy fuvart, szóval ezen a ponton letettem a lantot. Gyors kis edzés volt, de nagyon jól esett.

Sajnos ezután már jött is a csütörtök, mint következő szabadon álló napom. A történethez hozzátartozik, hogy nemrég megmutattam ezt a kis blogot a Cápának, akinek személy szerint úgy érzem, hogy sokat köszönhetek, mind a személyisége okán, mind amiatt, hogy évekkel ezelőtt volt szerencsém a brazil jiu jitsut, mint sportot az ő közreműködésével megismernem. Így hát az én szememben ő egy hatalmas sportoló és amellett, hogy nagyon pozitívan fogadta, jelezte hogy örülne ha egyszer-egyszer nála is előfordulnék edzésen. Hát lehet ilyen invitálásra nemet mondani?:) Szóval ez nekem baromi sokat jelent, így hát amíg még Budapest az otthonom, addig megpróbálom ezt a lehetőséget is kihasználni. Így úgy gondoltam a csütörtök délelőtt ideális időpont lenne. Ami miatt halasztottam az az, hogy azt a kis belső szabályt hoztam, hogy akármennyire is várom ezt az alkalmat, nem mehet a Militans csapatnál folytatott edzéseim rovására. Márpedig ha délelőtt elmegyek edzeni, akkor azért láttam magam előtt hogy aznap este nem megyek mégegyszer bunyózni, de lehet a következő este sem. Szóval nagy levegő, türelem és becéloztam az estét. Na így esett, hogy a délután magasságában megvilágosodtam, hogy a 2013-as SZÉP kártyámon még van lóvé, amit vasárnapig költhetek el... na hát, azért nem keresek olyan jól, hogy ilyen pénzeket csak úgy az államra hagyjak, így kis bűntudattal, de inkább elmentünk a menyasszonyommal kajálni egyet. Így igazából sikerült addig kombinálnom, ameddig két szék között lecsücsültem a padlóra. Azért nem tűnt vészesnek a helyzet, gondoltam a következő este pótolom, valószínűleg hazaérünk addigra. Ez megintcsak nem így volt, mire végeztem a nagybácsi jellegű kötelezettségeimmel, addigra már elment az idő. Szóval maradt megint az otthoni edzés, amit nem is eresztettem túl bő lére:

Fekvőtámasz falnál: 1x50 Amolyan bemelegítésnek szántam. Ahhoz képest azért elég keményen érintett, próbáltam lassan csinálni, lendület nélkül és így azért éreztem a hatásait.

Fekvőtámasz előredőlve: 1x15 Ez fájdalmasan kevés volt. Arra gyanakodtam, hogy talán kevés pihenőidőt hagytam a falnál végzett gyakorlat után.

Fekvőtámasz előredőlve: 2x25 Na itt már azért összeszedtem magam. Igaz, több pihenőidő is kellett közöttük, elég beszarós volt a vége. Legközelebb nekiugrok a 3x30-nak, meglátjuk mi lesz a vége.

Guggolás támasszal: 3x30 A vasárnapihoz képest azért elég jól bírtam. A várakozással ellentétben ma reggelre az izomláz sem jelentkezett. Extra nehezítő körülmény volt, hogy az első 30-as széria után a menyasszonyom meglepett egy olyan olaszos-paradicsomos-mozarellás cuccal, hogy még most is könnybe lábad a szemem ha visszagondolok rá. Nem rossz indulatból, szegény nem tudta, hogy éppen edzek. Szerencsére nem volt olyan telítő és nagy adag, hogy ne tudtam volna folytatni az edzést ott, ahol abbamaradt, de azért nem ajánlom ezt a metódust senkinek.

Térdemelés fekve: 3x35 Ez brutálisan kemény volt. Innen sem kellene még továbblépnem még egy-két alkalomig. 

És ezen a ponton elfogyott a lendület. Tudom, lehetne csinálni a vízszintes húzást, meg a csípőemelést. Utólag sajnálom is, hogy kimaradt, az már nem lett volna olyan nagy befektetés.

Ez egy ilyen hétre sikerült. Na de a következőre nagy terveim vannak. Még ehhez a héthez tartozóan, holnap, vasárnap reggel lenyomom a futóedzésemet, kedden délelőtt irány a Gym City Office, csütörtökön jöhet egy jó Militansos bunyóda. Egy futó és egy saját testsúlyos edzést pedig valahova még besúvasztok. Ami módosíthat rajta, hogy megakadt a szemem egy jó kis dolgon a facebookon, "30 napos guggolás kihívás..." óh, ez jól hangzik. Ugye guggolni jó, ez tudott. Ami elbizonytalanított, hogy tovább olvastam "...a formás popsiért", itt azért örültem neki, hogy nem nyomtam rá a "csatlakozás" gombra nagy lelkesedésemben. Szóval ha találok olyan 30 napos guggolás kihívást, ami egy kicsit maszkulinabb oldalról közelíti meg ezt a dolgot és nem kell hetente három kalapácsot és négy csavarhúzót vásárolnom hogy helyrebillenjen a komfortérzetem, akkor talán még ebbe is belevágok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dagadtharcos.blog.hu/api/trackback/id/tr677504518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása